دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص با دو کیفیت همراه با متن آهنگ
دانلودفیلم های2015...دانلودفیلم های2014...دانلودفیلم....2014...فیلم های ترسناک ..اس ام اس عاشقانه...اس ام اس ....تصاویرعاشقانه...تصاویر...اهنگ های2014..اهنگ های جدید..فیلم های 2018-فیلم های 2019-اس ام اس شب یلدا-جملات شب یلدا-تصاویر جالب -تصاویر غمگین-اس ام اس عالی-اس ام اس غمگین-جملات غمگین
تاریخ : یک شنبه 21 دی 1393
نویسنده : shayan

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( شعر : علی بحرینی , آهنگ : عماد طالب زاده , تنظیم و میکس و مسترینگ :پوریا حیدری )

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Emad Talebzadeh – Khas

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Emad Talebzadeh – Khas

 

————————————

 

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خاص

 

بذار بازم بذارم دستمو تو دستات
بذار تنها کسی باشم که هستم تو دنیات
یه حسی هست که احساسم بهت عجیبه
منو نگاه کن مثل یه عاشق نه غریبه

 

هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره
هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره

 

واسه دیدن چشمام به تو عادت داره
حالی که ما داریم خیلی قیمت داره
خیلی ارزش داره اینکه با هم باشیم
خیلیا خوشبختن بیا با هم باشیم

 

هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره
هیشکی مثل من انقدر عاشق تو نمیشه
من همونم که میخواد با تو باشه همیشه
زندگی بی تو برام لحظه ی خوبی نداره

 

———————————

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اهنگ جدید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید